Eurom Eurom Polar 7000 Mobiele Airco met Afstandbediening 2 kW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eurom Eurom Polar 7000 Mobiele Airco met Afstandbediening 2 kW op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

Nathalie 09-08-2020

goede prijs-kwaliteitverhouding

Wij hebben reeds verschillende mobiele airco's gehad. Deze koelt de ruimte goed af maar met 7000 btu dien je wel rekening te houden dat een ruimte van 15 vierkante meter toch een viertal uren nodig heeft , zoals alle mobiele airco's heb je een slang en een bijgeleverde kit die ervoor zorgt dat je raam niet volledig open moet, let op heb je een velux/ dakraam dan zul je de slang naar buiten moeten brengen zonder de kit, hierdoor heb je enorm veel verlies (warme lucht komt binnen), de airco is qua geluid zoals de anderen (die een duurder prijskaartje hebben), voor de 199 die ik betaalde was dit een prima koop, verwacht gewoon niet dat een mobiele airco evengoed is als een ingebouwde en indien je een velux hebt zul je niet veel of niet snel een temperatuursverschil opmerken ☺ een tweede pluspunt is dat die van ons ook een ventilator stand heeft en ontvochtigd dus tijdens de winter gebruiken wij hem in de badkamer, ik ben tevreden!

Pluspunten

• goede prijs kwaliteitsverhouding
  • heeft ook een ventilator en ontvochtiger
  • hij is robuust

Minpunten

• maakt behoorlijk veel lawaai
  • zwaar
  • even geduld vooraleer de ruimte op temperatuur is